Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur viktigt är det med skydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bifteksupernova" data-source="post: 496173"><p>Nybörjare och lite mer professionella ramlar på helt olika sätt. Man kan inte jämföra en nybörjare med en som hållt på länge. En nybörjare ramlar oftare men inte lika hårt, man ramlar på olika ställen också. T.ex. Rumpa och handleder. En som har hållt på lite längre ramlar inte lika ofta men hårdare för att dom presterar mer och vågar mer, t.ex. när man ska hoppa från ett stort hopp man inte har gjort innan, en professionell ramlar inte p.g.a att de inte kan hålla balansen för det har dom övat upp etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bifteksupernova, post: 496173"] Nybörjare och lite mer professionella ramlar på helt olika sätt. Man kan inte jämföra en nybörjare med en som hållt på länge. En nybörjare ramlar oftare men inte lika hårt, man ramlar på olika ställen också. T.ex. Rumpa och handleder. En som har hållt på lite längre ramlar inte lika ofta men hårdare för att dom presterar mer och vågar mer, t.ex. när man ska hoppa från ett stort hopp man inte har gjort innan, en professionell ramlar inte p.g.a att de inte kan hålla balansen för det har dom övat upp etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur viktigt är det med skydd?
Tillbaka
Topp