Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur vore det med en liten Stockholms-träff ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowtigger" data-source="post: 53293" data-attributes="member: 35318"><p>OK, jag styr upp:</p><p></p><p>Jag föreslår att vi träffas på lördag eftermiddag (25 okt). Till exempel </p><p>klockan 13.00 utanför tunnelbanan på Medborgarplatsen. Jag tror att det </p><p>bara finns en utgång, det ligger nära Carmen om vi ska gå dit och i </p><p>annat fall finns det en massa andra trevligheter i närheten. Kanske till </p><p>och med en skidaffär om vi vill gå på studiebesök =)</p><p></p><p>Öl är ju knappast något måste, det viktigaste är att träffas och ha lite </p><p>trevligt. Läsk eller något varmt är ju inte helt fel det heller. Billigt tycker </p><p>jag är viktigt (snålar som f*n för att spara pengar till skidsäsongen)</p><p></p><p>På kvällen är det tentapub på KTH (jag går där). Då kan man träffa en </p><p>massa schysta människor och köpa billig öl. Man kan komma in utan att </p><p>vara student också.</p><p></p><p>Låter det som en bra plan ? Vilka kommer ?</p><p></p><p>PS1.</p><p>Mitt mobilnummer är 073 - 574 19 57</p><p></p><p>PS2.</p><p>Fick precis ett mail från Verbier att jag fått jobb på skidskolan. Har svårt </p><p>att sitta still och tänka på något annat just nu. Yipiee !!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowtigger, post: 53293, member: 35318"] OK, jag styr upp: Jag föreslår att vi träffas på lördag eftermiddag (25 okt). Till exempel klockan 13.00 utanför tunnelbanan på Medborgarplatsen. Jag tror att det bara finns en utgång, det ligger nära Carmen om vi ska gå dit och i annat fall finns det en massa andra trevligheter i närheten. Kanske till och med en skidaffär om vi vill gå på studiebesök =) Öl är ju knappast något måste, det viktigaste är att träffas och ha lite trevligt. Läsk eller något varmt är ju inte helt fel det heller. Billigt tycker jag är viktigt (snålar som f*n för att spara pengar till skidsäsongen) På kvällen är det tentapub på KTH (jag går där). Då kan man träffa en massa schysta människor och köpa billig öl. Man kan komma in utan att vara student också. Låter det som en bra plan ? Vilka kommer ? PS1. Mitt mobilnummer är 073 - 574 19 57 PS2. Fick precis ett mail från Verbier att jag fått jobb på skidskolan. Har svårt att sitta still och tänka på något annat just nu. Yipiee !!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur vore det med en liten Stockholms-träff ?
Tillbaka
Topp