Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Husbil + Åre = Sant?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MegaMats" data-source="post: 105657" data-attributes="member: 49218"><p>Nja,</p><p></p><p>jag skulle inte lita för mycket på det där tipset med att "fråga lite snällt" hos privata parkeringar... En av mina säsonger bodde jag i en personalbostad på tottvägen. Här omkring var alla PREUSSISKT noga med att folk parkerade på rätt ställe. En kille jag bodde ihop med råkade ställa sin bil på "fel" ställe under EN natt och fick ta emot rätt mycket skit för det. (typ: ställ dig här igen och DÖ!) Och det var inte ens under påskveckan... Och vad antalet poliser beträffar: de brukar ta in extra förstärkning under vecka 9 och påskveckan. Det är väl inte troligt att de letar efter några stackars skidåkare att bråka med, men vem vet. </p><p></p><p>Nä, satsa på campingen istället. Eller lär känna någon som bor i Åre och kan inhysa dig.</p><p></p><p>Lycka till o hoppas det blir fet åkning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MegaMats, post: 105657, member: 49218"] Nja, jag skulle inte lita för mycket på det där tipset med att "fråga lite snällt" hos privata parkeringar... En av mina säsonger bodde jag i en personalbostad på tottvägen. Här omkring var alla PREUSSISKT noga med att folk parkerade på rätt ställe. En kille jag bodde ihop med råkade ställa sin bil på "fel" ställe under EN natt och fick ta emot rätt mycket skit för det. (typ: ställ dig här igen och DÖ!) Och det var inte ens under påskveckan... Och vad antalet poliser beträffar: de brukar ta in extra förstärkning under vecka 9 och påskveckan. Det är väl inte troligt att de letar efter några stackars skidåkare att bråka med, men vem vet. Nä, satsa på campingen istället. Eller lär känna någon som bor i Åre och kan inhysa dig. Lycka till o hoppas det blir fet åkning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Husbil + Åre = Sant?
Tillbaka
Topp