Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Husera mig, i mayrhofen eller nån annan stans.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jahren" data-source="post: 377136" data-attributes="member: 45041"><p>Hej..</p><p></p><p>Av nyfikenhet undrar jag om någon skulle vilja vara intresserad av att låta mig sova i någons lägenhet, Helst belägen i Mayrhofen eller närheten, längre bort går även bra, dock ej frankrike eller utanför Alperna. </p><p></p><p>Jag söker altså EN sovplats, soffa, golv, u name it. från och med efter jul. </p><p></p><p>Detta är inte frågan om att jag är slö eller så, utan jag vill bara kolla runt o se om jag kan va till er hjälp med att fylla ut nån tom bedd nånstans. Finns det ingen skiter jag i vikket o stannar kvar hemma i Sverige.</p><p></p><p>Mailkompisar välkommnas då jag inte har någon sen tidigare.</p><p></p><p>är ni av sådant slag som inte tycker om att kommunicera på nätet så ring mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jahren, post: 377136, member: 45041"] Hej.. Av nyfikenhet undrar jag om någon skulle vilja vara intresserad av att låta mig sova i någons lägenhet, Helst belägen i Mayrhofen eller närheten, längre bort går även bra, dock ej frankrike eller utanför Alperna. Jag söker altså EN sovplats, soffa, golv, u name it. från och med efter jul. Detta är inte frågan om att jag är slö eller så, utan jag vill bara kolla runt o se om jag kan va till er hjälp med att fylla ut nån tom bedd nånstans. Finns det ingen skiter jag i vikket o stannar kvar hemma i Sverige. Mailkompisar välkommnas då jag inte har någon sen tidigare. är ni av sådant slag som inte tycker om att kommunicera på nätet så ring mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Husera mig, i mayrhofen eller nån annan stans.
Tillbaka
Topp