Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hustle eller Rustler som 50/50-skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supermarium" data-source="post: 1290733" data-attributes="member: 176752"><p>Hej igen! </p><p></p><p>Var på skidtestet i Rödkullen i fredags och kom hem igen med fler frågetecken än vad jag hade inför. </p><p></p><p>Började med att jämföra Rustler 10 mot Hustle 10 och bestämde att Rustler är en bättre skida för mig. Testade sedan bland många andra Nordica Enforcer 104 Unlimited, vilken också visade sig vara en otrolig skida, framför allt med tanke på vikten.</p><p></p><p>Mitt dilemma har nu därför övergått till att välja mellan Rustler 10 och Unlimited 104. Jag förstår att de är rätt olika skidor och att frågan egentligen handlar om vilken typ av skida jag är ute efter, men då jag är oförmögen att avgöra detta på egen hand så vänder jag mig hit igen. </p><p></p><p>Min setup kommer att bestå av en pjäxa som väger ca 1800 g + en shift som väger ca 900 g. </p><p></p><p>Vilken skida hade ni valt? Vilken tycker ni passar bäst in? </p><p>Enforcer 104 Unlimited (1760 g) eller Rustler 10 (1980 g)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supermarium, post: 1290733, member: 176752"] Hej igen! Var på skidtestet i Rödkullen i fredags och kom hem igen med fler frågetecken än vad jag hade inför. Började med att jämföra Rustler 10 mot Hustle 10 och bestämde att Rustler är en bättre skida för mig. Testade sedan bland många andra Nordica Enforcer 104 Unlimited, vilken också visade sig vara en otrolig skida, framför allt med tanke på vikten. Mitt dilemma har nu därför övergått till att välja mellan Rustler 10 och Unlimited 104. Jag förstår att de är rätt olika skidor och att frågan egentligen handlar om vilken typ av skida jag är ute efter, men då jag är oförmögen att avgöra detta på egen hand så vänder jag mig hit igen. Min setup kommer att bestå av en pjäxa som väger ca 1800 g + en shift som väger ca 900 g. Vilken skida hade ni valt? Vilken tycker ni passar bäst in? Enforcer 104 Unlimited (1760 g) eller Rustler 10 (1980 g)? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hustle eller Rustler som 50/50-skida?
Tillbaka
Topp