Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hustle eller Rustler som 50/50-skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1301571" data-attributes="member: 41231"><p>Du låter som en kille som hellre 11ar en rännan än å svänger vilket jag kan relatera till.</p><p></p><p> Man saknar ju skidor som man helt enkelt gav upp å svänga med efter man nådde 55kmh. Det var bara att njuta långt bak i stolen med sina spett. Good times!</p><p></p><p>Kort å gott. Vilka lagg som helst som är 95-105 i midja kommer typ vara bra. Om du vill ha flera olika kan jag verkligen rekommendera att köra quiver killers(inserts) så du kan flytta runt bindningen. Inte bara för att spara in på antalet bindningar utan för att se till att du kan pilla med skidorna under sommaren också. Viktigt att skidtarmen får sitt även när värmen kommer krypandes.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1301571, member: 41231"] Du låter som en kille som hellre 11ar en rännan än å svänger vilket jag kan relatera till. Man saknar ju skidor som man helt enkelt gav upp å svänga med efter man nådde 55kmh. Det var bara att njuta långt bak i stolen med sina spett. Good times! Kort å gott. Vilka lagg som helst som är 95-105 i midja kommer typ vara bra. Om du vill ha flera olika kan jag verkligen rekommendera att köra quiver killers(inserts) så du kan flytta runt bindningen. Inte bara för att spara in på antalet bindningar utan för att se till att du kan pilla med skidorna under sommaren också. Viktigt att skidtarmen får sitt även när värmen kommer krypandes. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hustle eller Rustler som 50/50-skida?
Tillbaka
Topp