Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hva er beste off-piste ski, for telemark?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GauteK" data-source="post: 126285" data-attributes="member: 53669"><p>Endelig nærmer det seg vinter igjen, så la oss få igang en runde på hva som er de beste nyhetene på skimarkedet.</p><p></p><p>I vinter reiser jeg til Canada som guide for Langley Travel, i den forbindelse tenker jeg på å skaffe meg noen deilige pudder-planks. Men...jeg kjører kun telemark. I et marked som dette er min erfaring at det lønner seg å lytte til andre sine erfaringer. Vanligvis kjører jeg på et par helt ok, Blissard Sigma, disse funker fett i løssnøen, og er helt ok i pisten. Hva skal jeg satse på om jeg skal ha noen riktig heftige pudder-planks? Tenker litt på Dynastar Legend 8800, noen som har tanker om disse skia m/loose-heel?</p><p></p><p>Come on people, get it on!</p><p></p><p>GauteK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GauteK, post: 126285, member: 53669"] Endelig nærmer det seg vinter igjen, så la oss få igang en runde på hva som er de beste nyhetene på skimarkedet. I vinter reiser jeg til Canada som guide for Langley Travel, i den forbindelse tenker jeg på å skaffe meg noen deilige pudder-planks. Men...jeg kjører kun telemark. I et marked som dette er min erfaring at det lønner seg å lytte til andre sine erfaringer. Vanligvis kjører jeg på et par helt ok, Blissard Sigma, disse funker fett i løssnøen, og er helt ok i pisten. Hva skal jeg satse på om jeg skal ha noen riktig heftige pudder-planks? Tenker litt på Dynastar Legend 8800, noen som har tanker om disse skia m/loose-heel? Come on people, get it on! GauteK [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hva er beste off-piste ski, for telemark?
Tillbaka
Topp