Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hvem leser Åka Skidor lenger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskarius" data-source="post: 103129" data-attributes="member: 32505"><p>Oj,oj,oj.. Helt otroligt att ni kan vara så negativa.. Åka Skidor är och förblir sveriges största och bästa skidtidning. Åka skidor har alltid minst ett reportage som passar vilken skidåkare som helst, anledningen till att dom skriver om anja och co. är att folk vill läsa om det. Reportagen i Åka skidor är alltid seriöst gjorda och jag litar betydligt mer på deras skidtest, tips om resmål etc. än jag gör på andra tidningars. </p><p>Åka skidor vänder sig till SKIDÅKARE i allmänhet och inte bara friåkare, jibbers eller alpinåkare. Det är anledningen till att dom skriver olika typer av reportage. Att Åka skidor skulle skriva mer om racing än andra alpina grenar är dessutom inte heller särkillt troligt då det går att läsa om i vilken dagstidning som helst, jag VET vad dom skriver om för jag prenumererar.. Åka skidor har större budget än alla andra svenska skidmagasin och därför kan dom göra de mest exklusiva reportagen och dom på bäst grund baserade testen.</p><p></p><p>Åka Skidor kommer alltid att vara bäst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskarius, post: 103129, member: 32505"] Oj,oj,oj.. Helt otroligt att ni kan vara så negativa.. Åka Skidor är och förblir sveriges största och bästa skidtidning. Åka skidor har alltid minst ett reportage som passar vilken skidåkare som helst, anledningen till att dom skriver om anja och co. är att folk vill läsa om det. Reportagen i Åka skidor är alltid seriöst gjorda och jag litar betydligt mer på deras skidtest, tips om resmål etc. än jag gör på andra tidningars. Åka skidor vänder sig till SKIDÅKARE i allmänhet och inte bara friåkare, jibbers eller alpinåkare. Det är anledningen till att dom skriver olika typer av reportage. Att Åka skidor skulle skriva mer om racing än andra alpina grenar är dessutom inte heller särkillt troligt då det går att läsa om i vilken dagstidning som helst, jag VET vad dom skriver om för jag prenumererar.. Åka skidor har större budget än alla andra svenska skidmagasin och därför kan dom göra de mest exklusiva reportagen och dom på bäst grund baserade testen. Åka Skidor kommer alltid att vara bäst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hvem leser Åka Skidor lenger?
Tillbaka
Topp