Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hvilke Ski Bør Jeg Velge???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snow-love" data-source="post: 99059" data-attributes="member: 47033"><p>Jeg har vært aktiv konkuranse-alpinist på 80-tallet. Har alltid kjørt (40%pist/60%offpist) siden den gang med storslalomski. Har aldri kjørt carving-ski. Skal nå kjøpe nye ski med dagens skiutvalg (mine gamle supre ski er Vølkl P 10 fra 1994). Burde jeg kjøpe nye konkurranseski i storslalom eller har dagenS skiutvalg noe annet bedre å velge i? Kan noen anbefale skitype for mitt behov med min bakgrunn? Takknemlig for gode råd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snow-love, post: 99059, member: 47033"] Jeg har vært aktiv konkuranse-alpinist på 80-tallet. Har alltid kjørt (40%pist/60%offpist) siden den gang med storslalomski. Har aldri kjørt carving-ski. Skal nå kjøpe nye ski med dagens skiutvalg (mine gamle supre ski er Vølkl P 10 fra 1994). Burde jeg kjøpe nye konkurranseski i storslalom eller har dagenS skiutvalg noe annet bedre å velge i? Kan noen anbefale skitype for mitt behov med min bakgrunn? Takknemlig for gode råd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hvilke Ski Bør Jeg Velge???
Tillbaka
Topp