Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hvilke Ski Bør Jeg Velge???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 99060" data-attributes="member: 36230"><p>Jag har tre tips här på skidor som är bra ute i terrängen och funkerar som storslalom skidor i pisten.</p><p>Head Monster 85</p><p>Atomic R:EX</p><p>Stöckli XL</p><p></p><p>du skriver att du har varit alpinist, känner jag norrmän så är det en hel del toppturer också frågan är om du ska "gå på tur eller va sur" som norrbagarna säger.</p><p>I så fall Rekomenderar jag Atomicen för den är den lättaste av dessa tre men Head fungerar också bra med en tur bidning. </p><p>Men mitt tips till dig är att testa skidorna jag nämnde och fråga i butiker om liknande skidor också. Håll koll på om det är nån testhelg framöver i ditt närområde. Annars brukar man få testa på många butiker.</p><p></p><p>Lycka till med skidköpet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 99060, member: 36230"] Jag har tre tips här på skidor som är bra ute i terrängen och funkerar som storslalom skidor i pisten. Head Monster 85 Atomic R:EX Stöckli XL du skriver att du har varit alpinist, känner jag norrmän så är det en hel del toppturer också frågan är om du ska "gå på tur eller va sur" som norrbagarna säger. I så fall Rekomenderar jag Atomicen för den är den lättaste av dessa tre men Head fungerar också bra med en tur bidning. Men mitt tips till dig är att testa skidorna jag nämnde och fråga i butiker om liknande skidor också. Håll koll på om det är nån testhelg framöver i ditt närområde. Annars brukar man få testa på många butiker. Lycka till med skidköpet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hvilke Ski Bør Jeg Velge???
Tillbaka
Topp