Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hvilken ski???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikB" data-source="post: 83114" data-attributes="member: 43328"><p>hejsa, håber i forstår mit danske...</p><p></p><p>Regner meg en hel sæson på ski i år, og er blevet træt af mine gamle 1080 salomon, syntes de er for korte, har dem i 177 og er selv 191, vægten ligger lige omkring de 100, ihvertfald når vi har kørt nogle uger..... </p><p></p><p>Hvad ville i købe, jeg kører 50% pist 30 off piste og de sidste 20% fordelt på tricks pipes osv</p><p></p><p>Prisen er ikke væsentlig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikB, post: 83114, member: 43328"] hejsa, håber i forstår mit danske... Regner meg en hel sæson på ski i år, og er blevet træt af mine gamle 1080 salomon, syntes de er for korte, har dem i 177 og er selv 191, vægten ligger lige omkring de 100, ihvertfald når vi har kørt nogle uger..... Hvad ville i købe, jeg kører 50% pist 30 off piste og de sidste 20% fordelt på tricks pipes osv Prisen er ikke væsentlig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hvilken ski???
Tillbaka
Topp