Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hybrid vs touringpjäx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1288775" data-attributes="member: 80520"><p>Dynafits breda läst är helt annorlunda än den smala. Första som kom med breda lästen var väl TLT7 tror jag, och den är väl från strax efter 2015 minns jag. Det är TLT7/8, Blacklight, Hoji och Radical som har den tror jag. Notera att formen skiljer sig något mellan pjäxorna även om lästbredden är väldigt lik. Jag kan t ex inte ha Hoji eftersom insteget är alldeles för lågt, men efter lite volym<em>reducerande</em> tilltag i Radical är det den mest bekväma pjäxa jag nånsin haft och enda jag inte behövt trycka nånting på. Definitivt värt att kolla upp för ankfötter.</p><p></p><p>Glöm inte att det ofta är smart att köra med formgjutna sulor om du har breda fötter, med kontinuerligt stöd från sulorna får du en fot som effektivt blir "smalare" och inte varierar lika mycket i bredd när du trycker på respektive lättar på trycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1288775, member: 80520"] Dynafits breda läst är helt annorlunda än den smala. Första som kom med breda lästen var väl TLT7 tror jag, och den är väl från strax efter 2015 minns jag. Det är TLT7/8, Blacklight, Hoji och Radical som har den tror jag. Notera att formen skiljer sig något mellan pjäxorna även om lästbredden är väldigt lik. Jag kan t ex inte ha Hoji eftersom insteget är alldeles för lågt, men efter lite volym[I]reducerande[/I] tilltag i Radical är det den mest bekväma pjäxa jag nånsin haft och enda jag inte behövt trycka nånting på. Definitivt värt att kolla upp för ankfötter. Glöm inte att det ofta är smart att köra med formgjutna sulor om du har breda fötter, med kontinuerligt stöd från sulorna får du en fot som effektivt blir "smalare" och inte varierar lika mycket i bredd när du trycker på respektive lättar på trycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hybrid vs touringpjäx
Tillbaka
Topp