Hyr skidor i Val disere?

JaroV

Ny medlem
Hyr skidor i Val disere?
Tjena!

Ska till val disere på lördag och märkte nu att jag gjort världens miss, jag glömde boka Skidpaket (alltså så jag får med mig skidorna på planet).

Så jag ska iallafall ta med mig skidorna till Arlanda och se om man kanske kan få med dom på något sätt ändå!

Men IFALL jag inte kan ta med mig dom och behöver hyra, är det bra skidor till uthyrning då ? Jag kör mest park men lite off pist o pist, typ (70%park och sen 15 % , 15 % offpist och pist. ) typ

Så finns det bra skidor man kan hyra där ? Alltså twintips med icke vassa stålkanter..?

Sen vad tror ni chanserna är att jag får med mig skidorna på planet?
Det var alltså fullbokat med Langley som har ett X antal platser för skidor på planet, men jag tänkte att jag kanske kunde checka in dom på planet med SAS alltså, de resterande platserna som finns på planet som INTE Langley har köpt upp.

Tacksam för svar!

Fred ut.

Hyr skidor i Val disere?
Ring Sas (ev. Langley) dumbass!!! Det går med stor sannolikhet att lösa...

Bra skidor med icke vassa stålkanter. Hmm...:lol:

Hyr skidor i Val disere?
Carled sa:
Ring Sas (ev. Langley) dumbass!!! Det går med stor sannolikhet att lösa...

Bra skidor med icke vassa stålkanter. Hmm...:lol:
Har ringt både Sas och langley.

Langley sa att de va full bokat och inget dom kunde göra åt saken.

Sas sa att dom inte kunde säga någonting i förväg, av någon annledning.

Ja, alltså tänkte då bra parkskidor som inte har vassa stålkanter som gör att det tar typ 3 dagar innan man kan raila ordentligt :)

Hyr skidor i Val disere?
Utter sa:
GB25 sa:
Utter sa:
Du får absolut inte raila med ett par hyrskidor i vilket fall som helst.
FU.
Ett moget svar som verkar spegla din mentala ålder rätt bra.

Men du är väl trots detta inte så dum att du tror att det är ok att förstöra ett par hyrskidor? Tror du man får köra folkrace med hyrbilar också?
Ditt svar verkar ju vara ännu mognare. Väldigt onödigt att lägga en dryg kommentar och skriva något som inte har med ämnet att göra.

Nej, jag visste inte det så du kan sluta gör mig till åtlöje bara för att jag inte visste en sak.
Jag har aldrig hyrt skidor förut, förutom när jag var typ 3 år.

Hyr skidor i Val disere?
Hmm, vet man inte att railande pajjar skidorna så spelar det nog ingen roll om du hyr ett par "bra" skidor.
Räcket nog med ett par snowblades isåfall.

Jag har föresten inte heller hyrt skidor sedan jag var liten men kan ändå tänka ut att om det är meningen att
man ska pajja hyrksidor på 1 vecka så är nog hyran=nypriset på skidorna och inte 900/vecka

Hyr skidor i Val disere?
GB25 sa:
Utter sa:
GB25 sa:
Ett moget svar som verkar spegla din mentala ålder rätt bra.

Men du är väl trots detta inte så dum att du tror att det är ok att förstöra ett par hyrskidor? Tror du man får köra folkrace med hyrbilar också?
Ditt svar verkar ju vara ännu mognare. Väldigt onödigt att lägga en dryg kommentar och skriva något som inte har med ämnet att göra.

Nej, jag visste inte det så du kan sluta gör mig till åtlöje bara för att jag inte visste en sak.
Jag har aldrig hyrt skidor förut, förutom när jag var typ 3 år.
En dryg kommentar? Jag sa som det var; du får inte raila med ett par hyrskidor. Hur kan det vara en drygt? Sen har det verkligen med ämnet att göra.

Sen tycker jag att man borde fatta så mycket som att man inte får förstöra ett par hyrskidor.

Hyr skidor i Val disere?
Hahaha, här vill man bli behandlad som kronprins med silkesvantar och hela köret... Hur tror du att någon skall ge dig schysst bemötande när du börjar med ett FU?!? Alla Utters svar har varit exemplariska! Liknelsen med hyrbil är ju klockren. Du förtjänar att förlöjligas...

Hyr skidor i Val disere?
Carled sa:
Hahaha, här vill man bli behandlad som kronprins med silkesvantar och hela köret... Hur tror du att någon skall ge dig schysst bemötande när du börjar med ett FU?!? Alla Utters svar har varit exemplariska! Liknelsen med hyrbil är ju klockren. Du förtjänar att förlöjligas...
+1

Föresten så heter det Hyrskidor eller Hyra skidor

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp