Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyr ut boende i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kosmic" data-source="post: 93135" data-attributes="member: 15512"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Hyr ut en lägenhet i Chamonix under December, från fjärde till strax efter nyår.</p><p></p><p>Väldigt bra möjlighet för er som inte har något boende och vill ha en lägenhet medan ni söker jobb och boende.</p><p></p><p>Lägenheten är för 4 eller 5 personer och har ett sovrum med våningsäng, ett vardagsrum med bäddsoffa. Badrum med badkar, kök med spis och en stor balkong. </p><p></p><p>Lägenheten ligger ungefär 5-10 minuter gång från centrum.</p><p></p><p>Svara snarast om ifall ni är intresserade!</p><p></p><p>MVH</p><p></p><p>Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kosmic, post: 93135, member: 15512"] Hej alla! Hyr ut en lägenhet i Chamonix under December, från fjärde till strax efter nyår. Väldigt bra möjlighet för er som inte har något boende och vill ha en lägenhet medan ni söker jobb och boende. Lägenheten är för 4 eller 5 personer och har ett sovrum med våningsäng, ett vardagsrum med bäddsoffa. Badrum med badkar, kök med spis och en stor balkong. Lägenheten ligger ungefär 5-10 minuter gång från centrum. Svara snarast om ifall ni är intresserade! MVH Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyr ut boende i Chamonix
Tillbaka
Topp