Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyr ut boende i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kosmic" data-source="post: 93141" data-attributes="member: 15512"><p>ni är flera som varit intresserade och mailat, får jag ett bra bud så får ni lägenheten, inte svårare än så. Börjar trots allt närma sig första December.</p><p></p><p>Har ju också sagt att ni nödvändigtvis inte behöver hyra lägenheten under hela perioden. Maila mig på kosmicpower@hotmail.com ifall ni är tycker detta låter bra och kom med förslag så fixar vi lägenheten åt er.</p><p></p><p>MVH</p><p></p><p>Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kosmic, post: 93141, member: 15512"] ni är flera som varit intresserade och mailat, får jag ett bra bud så får ni lägenheten, inte svårare än så. Börjar trots allt närma sig första December. Har ju också sagt att ni nödvändigtvis inte behöver hyra lägenheten under hela perioden. Maila mig på kosmicpower@hotmail.com ifall ni är tycker detta låter bra och kom med förslag så fixar vi lägenheten åt er. MVH Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyr ut boende i Chamonix
Tillbaka
Topp