Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyr ut lägenhet i Verbier
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Matte85" data-source="post: 128049" data-attributes="member: 52803"><p>Tja! Har fixat en lägenhet i Verbier, MKT bra lägenhet som har allt! Problemet e att vi har hyrt den från 1 december och vi ska inte ner förän runt 7 januari! Lägenheten e för 4 personer men de går nog att knö in fler om det skulle behövas.</p><p>Om nån e intresserad av att hyra den av oss tills vi ska ner så e de bara att höra av sig, antingen här på freeride lr på msn: matte_arnbert@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Matte85, post: 128049, member: 52803"] Tja! Har fixat en lägenhet i Verbier, MKT bra lägenhet som har allt! Problemet e att vi har hyrt den från 1 december och vi ska inte ner förän runt 7 januari! Lägenheten e för 4 personer men de går nog att knö in fler om det skulle behövas. Om nån e intresserad av att hyra den av oss tills vi ska ner så e de bara att höra av sig, antingen här på freeride lr på msn: matte_arnbert@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyr ut lägenhet i Verbier
Tillbaka
Topp