Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyra bergsguide i Gressoney
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Staffan_N" data-source="post: 35375" data-attributes="member: 30414"><p>Du behöver nog inte boka upp en bergsguide i förväg utan du kan göra det när du kommer ner.</p><p></p><p>Kommer dock inte ihåg vad de som fanns heter.</p><p></p><p>Mitt råd är dock att skippa bergsguiden och köp boken Powder Rosa, om den nu fortfarande finns att få tag på. Den beskriver alla offpistrepor från Alagna till Champoluc. De flesta av dem behöver du ingen guide till men det finns dem där du kan behöva det beroende på hur duktiga ni är på att hitta och hur ni är på att åka.</p><p></p><p>Jag själv kanske åker ner i mitten på Feb och om ni är där så lovar jag att jag skall guida till några repor.</p><p></p><p>//Gimli</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Staffan_N, post: 35375, member: 30414"] Du behöver nog inte boka upp en bergsguide i förväg utan du kan göra det när du kommer ner. Kommer dock inte ihåg vad de som fanns heter. Mitt råd är dock att skippa bergsguiden och köp boken Powder Rosa, om den nu fortfarande finns att få tag på. Den beskriver alla offpistrepor från Alagna till Champoluc. De flesta av dem behöver du ingen guide till men det finns dem där du kan behöva det beroende på hur duktiga ni är på att hitta och hur ni är på att åka. Jag själv kanske åker ner i mitten på Feb och om ni är där så lovar jag att jag skall guida till några repor. //Gimli [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyra bergsguide i Gressoney
Tillbaka
Topp