Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
hyra bräda på korsika?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mamarcus" data-source="post: 120053" data-attributes="member: 52275"><p>det är förstås du som yrar, typ alla byar på korsika ligger vid havet, il rousse ligger lite norr om calvi (som </p><p>alltså inte ligger längts norrut…). Och visst verkar det vara mer dyka än surfa där, det är därför jag tänkte </p><p>slippa dra med mig egen bräda för det lilla surfande som kanske kan bli. Nån människa med koll som kan </p><p>bidra med en surfshopsadress?</p><p></p><p>/m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamarcus, post: 120053, member: 52275"] det är förstås du som yrar, typ alla byar på korsika ligger vid havet, il rousse ligger lite norr om calvi (som alltså inte ligger längts norrut…). Och visst verkar det vara mer dyka än surfa där, det är därför jag tänkte slippa dra med mig egen bräda för det lilla surfande som kanske kan bli. Nån människa med koll som kan bidra med en surfshopsadress? /m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
hyra bräda på korsika?
Tillbaka
Topp