Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyra hus hel säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 393429" data-attributes="member: 43586"><p>Hej!</p><p></p><p>Säsongen 08/09 kommer spenderas i Kanada. Det är ännu lite oklart vart i Kanada vi kommer åka. </p><p></p><p>Tanken är att vi kommer bli ett gäng på mellan 3-10 personer (beroende på var alla ska). Är det någon som har länkar och dylikt till byråer, privatpersoner etc som hyr ut hus eller stugor? Gärna får stugorna ligga ganska nära skidområdet. </p><p>Dom jag har hittat hittills har varit väldigt "weekend"-aktiga, med priser på ungefär 150 dollar/natt (vår ekonomi tillåter inte riktigt det).</p><p></p><p>Priset för ett bra boende får ligga på max 20 tusen / månad. </p><p></p><p>Alternativet är att hyra lägenhet, tips på det någon?</p><p></p><p>Jag skulle även behöva länkar till några lokala tidningar på dom största skidorterna. Hade varit guld värt.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>MVH</p><p>Henrik Petersson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 393429, member: 43586"] Hej! Säsongen 08/09 kommer spenderas i Kanada. Det är ännu lite oklart vart i Kanada vi kommer åka. Tanken är att vi kommer bli ett gäng på mellan 3-10 personer (beroende på var alla ska). Är det någon som har länkar och dylikt till byråer, privatpersoner etc som hyr ut hus eller stugor? Gärna får stugorna ligga ganska nära skidområdet. Dom jag har hittat hittills har varit väldigt "weekend"-aktiga, med priser på ungefär 150 dollar/natt (vår ekonomi tillåter inte riktigt det). Priset för ett bra boende får ligga på max 20 tusen / månad. Alternativet är att hyra lägenhet, tips på det någon? Jag skulle även behöva länkar till några lokala tidningar på dom största skidorterna. Hade varit guld värt. Tack på förhand! MVH Henrik Petersson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyra hus hel säsong
Tillbaka
Topp