Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyra liftkort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil_w" data-source="post: 211652" data-attributes="member: 54736"><p>Nu börjar jag tröttna på alla av oss säsongare som gnäller på veckisarna. Jag förstår att du inte kan tänka dig att hyra ut ditt liftkort men för det behöver du väl inte skriva ner alla turister. (Dessutom, om ingen är sugen på att hyra ut så märker han väl det om han inte får några svar, utan att du skriver det och försämrar hans chanser). Vad vore din ort utan veckisar? Och helt ärligt, det är rätt skönt med lite nytt blod i omlopp i den krets av bummare som annars tenderar att bli lite dryg och förmer. Tänk på att många utav de turister du träffar har gjort säsonger själva (ofta fler än man själv) men av olika anledningar inte kan året i fråga.</p><p></p><p>//emil</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil_w, post: 211652, member: 54736"] Nu börjar jag tröttna på alla av oss säsongare som gnäller på veckisarna. Jag förstår att du inte kan tänka dig att hyra ut ditt liftkort men för det behöver du väl inte skriva ner alla turister. (Dessutom, om ingen är sugen på att hyra ut så märker han väl det om han inte får några svar, utan att du skriver det och försämrar hans chanser). Vad vore din ort utan veckisar? Och helt ärligt, det är rätt skönt med lite nytt blod i omlopp i den krets av bummare som annars tenderar att bli lite dryg och förmer. Tänk på att många utav de turister du träffar har gjort säsonger själva (ofta fler än man själv) men av olika anledningar inte kan året i fråga. //emil [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyra liftkort?
Tillbaka
Topp