Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyra liftkort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thredbo_crew" data-source="post: 213697" data-attributes="member: 56915"><p>Intressant tråd! Måste sæga att det ær fel att kalla veckisar dumma turister...och alla ær vi nybørjare nångån ellerhur? Jag vet det kan va frustrerande att nån liten jækel kør på en i backen men vi ær væl inte mer æn mænniskor och alla kan væl inte vara så bra som du Blizzy? Æsch jag tycker vi alla kan ge varann en stor kram och utbringa lite kærlek och værme istællet før att skælla på varann! Lycka till med era liftkortshyror och ett tips till Blizzy; Vill du åka till en icke-førsvenskad ort så dra till andra sidan jorden...dær finns det inte så gått om åss vill jag lova!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thredbo_crew, post: 213697, member: 56915"] Intressant tråd! Måste sæga att det ær fel att kalla veckisar dumma turister...och alla ær vi nybørjare nångån ellerhur? Jag vet det kan va frustrerande att nån liten jækel kør på en i backen men vi ær væl inte mer æn mænniskor och alla kan væl inte vara så bra som du Blizzy? Æsch jag tycker vi alla kan ge varann en stor kram och utbringa lite kærlek och værme istællet før att skælla på varann! Lycka till med era liftkortshyror och ett tips till Blizzy; Vill du åka till en icke-førsvenskad ort så dra till andra sidan jorden...dær finns det inte så gått om åss vill jag lova! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyra liftkort?
Tillbaka
Topp