Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyra liftkort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 215707" data-attributes="member: 53949"><p>Bitter eller ej,</p><p>ideen med att hyra ut liftkort i val disere kan ni ju försöka hur mycket ni vill med.</p><p>De kollar relativt noggrant på ALLA i ALLA bottenliftar.. så om man inte känner för att knalla upp i nån timme till nästa lift eller har en jäkla tur med att de inte skulle kolla noga (även om du har hjälm+googles, har ibland frågat om man kan ta upp googlesen så de får se..) så blir de nog svårt..</p><p>Vet ju inte hur de ligger till i alla andra orter men så är det där iaf..</p><p></p><p>Och hela grejen med turister/"veckisar", vet ju inte hur de är på era orter såklart.. i Valdi/Tignes tycker jag mest att de är jobbiga.. som sagt, inte alla, men man får ju gå på helhetsintrycket. Britter o fransmän är alltid rätt trevliga.. men skandinaver, tyskar (!!), italienare o annat kan gå en på nerverna (speciellt svenskar som säger nåt på svenska om en bara för de tror att man e fransos o inte förstår)..</p><p></p><p></p><p>Vad är en riktig? och vad är inte riktigt? Min pappa bor i Tignes, räknas det som riktig?</p><p>Och i Tignes finns det 1 svensk researrangör med ett hotel, ska man kalla den orten "försvenskad" då?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 215707, member: 53949"] Bitter eller ej, ideen med att hyra ut liftkort i val disere kan ni ju försöka hur mycket ni vill med. De kollar relativt noggrant på ALLA i ALLA bottenliftar.. så om man inte känner för att knalla upp i nån timme till nästa lift eller har en jäkla tur med att de inte skulle kolla noga (även om du har hjälm+googles, har ibland frågat om man kan ta upp googlesen så de får se..) så blir de nog svårt.. Vet ju inte hur de ligger till i alla andra orter men så är det där iaf.. Och hela grejen med turister/"veckisar", vet ju inte hur de är på era orter såklart.. i Valdi/Tignes tycker jag mest att de är jobbiga.. som sagt, inte alla, men man får ju gå på helhetsintrycket. Britter o fransmän är alltid rätt trevliga.. men skandinaver, tyskar (!!), italienare o annat kan gå en på nerverna (speciellt svenskar som säger nåt på svenska om en bara för de tror att man e fransos o inte förstår).. Vad är en riktig? och vad är inte riktigt? Min pappa bor i Tignes, räknas det som riktig? Och i Tignes finns det 1 svensk researrangör med ett hotel, ska man kalla den orten "försvenskad" då? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hyra liftkort?
Tillbaka
Topp