Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
hyra skidutrustning i västerås?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marrQs" data-source="post: 393625"><p>tjena!! jag håller på å lurar med polarna på en puderresa, dem har inte åkt så mycket puder så det ska bli skitkul å inviga dem! det enda som e knas är att en kille inte har nån utrustning och har dåligt med pengar så hyra i norge äre inte tal om, så jag undrar om nån vet vart man kan hyra skidor å tillbehör i västeråstrakten eller kanske på väg uppåt mot älvdalen?</p><p></p><p>eller kanske det är nån snäll själ som har för mycke gear och känner sig villig att hyra ut lite av den för ett nice pris!?</p><p>killen är ca: 170 lång väger väl 70 kilo och har 40 - 42 på pjäxor.. han är ändå bra på att åka så utrustningen ska inte köras sönder, görs den det ersätter vi såklart!! feta jibberskidor e inte nödvändigt tror jag, men nån lättåkt modell skulle va perffa!!</p><p></p><p>/marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marrQs, post: 393625"] tjena!! jag håller på å lurar med polarna på en puderresa, dem har inte åkt så mycket puder så det ska bli skitkul å inviga dem! det enda som e knas är att en kille inte har nån utrustning och har dåligt med pengar så hyra i norge äre inte tal om, så jag undrar om nån vet vart man kan hyra skidor å tillbehör i västeråstrakten eller kanske på väg uppåt mot älvdalen? eller kanske det är nån snäll själ som har för mycke gear och känner sig villig att hyra ut lite av den för ett nice pris!? killen är ca: 170 lång väger väl 70 kilo och har 40 - 42 på pjäxor.. han är ändå bra på att åka så utrustningen ska inte köras sönder, görs den det ersätter vi såklart!! feta jibberskidor e inte nödvändigt tror jag, men nån lättåkt modell skulle va perffa!! /marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
hyra skidutrustning i västerås?
Tillbaka
Topp