Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hyra Telemarksskidor i Val Thorens.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 617144" data-attributes="member: 28877"><p>Tjena, blir nog tyvär lite svårt att lyckas hyra/låna ett par av telisarna som du nämner här i Val Thorens. Det finns en butik som säljer Telemarksprylar och dom har inte(vad jag har sett) några uthyrningspar av de modeller du nämner. Av säsongarna här nere så är det också riktigt svårt, av alla jag stött på så är det bara jag och en dansk som åker telemark överhuvudtaget. Tyvär så är telemarksåknigen helt död här nere... Är du sugen på att åka lite när du kommer ner så är det bara att höra av dig. Har ett par 4FRNT MSP men dom är ju inte i närheten av de modeller som du nämner...</p><p>Oskar Eriksson</p><p>eriksson.oskar@gmail.com</p><p>+33646164646</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 617144, member: 28877"] Tjena, blir nog tyvär lite svårt att lyckas hyra/låna ett par av telisarna som du nämner här i Val Thorens. Det finns en butik som säljer Telemarksprylar och dom har inte(vad jag har sett) några uthyrningspar av de modeller du nämner. Av säsongarna här nere så är det också riktigt svårt, av alla jag stött på så är det bara jag och en dansk som åker telemark överhuvudtaget. Tyvär så är telemarksåknigen helt död här nere... Är du sugen på att åka lite när du kommer ner så är det bara att höra av dig. Har ett par 4FRNT MSP men dom är ju inte i närheten av de modeller som du nämner... Oskar Eriksson eriksson.oskar@gmail.com +33646164646 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hyra Telemarksskidor i Val Thorens.
Tillbaka
Topp