Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil i från Bergamo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrBungle" data-source="post: 621708" data-attributes="member: 83736"><p>Hej Jag och tjejen åker till Gressoney på torsdag!</p><p></p><p>Lokaltrafiken verkar ta allt för lång tid så vi hade tänkt att hyra bil på Bergamos flygplats. </p><p>Finns det nån här som har någon erfarenhet av detta? </p><p>Hittar en massa bilar att hyra men försäkringsvillkoren känns som en enda djungel.</p><p></p><p>Allting verkar helt ok tills man kommer till undantagen, som tex att försäkringen inte skulle täcka vid singelolyckor, eller att man kan bli tvungen att betala självrisksummor som uppgår till en värdet av en ny bil!? Eller en massa andra extra uppgifter som gör den billigaste firman till den dyraste i slutändan!? </p><p></p><p>Har nån någon bra erfarenhet att dela med sig av på det här området? Jag känner mig helt vilsen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrBungle, post: 621708, member: 83736"] Hej Jag och tjejen åker till Gressoney på torsdag! Lokaltrafiken verkar ta allt för lång tid så vi hade tänkt att hyra bil på Bergamos flygplats. Finns det nån här som har någon erfarenhet av detta? Hittar en massa bilar att hyra men försäkringsvillkoren känns som en enda djungel. Allting verkar helt ok tills man kommer till undantagen, som tex att försäkringen inte skulle täcka vid singelolyckor, eller att man kan bli tvungen att betala självrisksummor som uppgår till en värdet av en ny bil!? Eller en massa andra extra uppgifter som gör den billigaste firman till den dyraste i slutändan!? Har nån någon bra erfarenhet att dela med sig av på det här området? Jag känner mig helt vilsen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil i från Bergamo?
Tillbaka
Topp