Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil, München
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1311442" data-attributes="member: 46857"><p>Haha. "apinaa koijataan" finskt uttryck som betyder att man blir lurad.</p><p></p><p>En självriskeliminerings försäkring som inte eliminerar självrisken. Har jag förstått rätt ? De (SHB) böhöver alltså aldrig betala något då hyrbilsförsäkringen täcker alla kostnader som överskrider självrisken ?</p><p></p><p>Ja eller då betalar de ju förstås självrisken om skadan är tillräckligt stor men ändå väldigt konstigt och falskt. Ofta är ju skadorna hyr firmorna debiterar ganska små parkerings skador typ. 5000-10000 kr</p><p></p><p>Och då jag hyr så är självrisken vanligtvis 1800-2000€ det är ganska mycket pengar om hamnar och betala såna summor själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1311442, member: 46857"] Haha. "apinaa koijataan" finskt uttryck som betyder att man blir lurad. En självriskeliminerings försäkring som inte eliminerar självrisken. Har jag förstått rätt ? De (SHB) böhöver alltså aldrig betala något då hyrbilsförsäkringen täcker alla kostnader som överskrider självrisken ? Ja eller då betalar de ju förstås självrisken om skadan är tillräckligt stor men ändå väldigt konstigt och falskt. Ofta är ju skadorna hyr firmorna debiterar ganska små parkerings skador typ. 5000-10000 kr Och då jag hyr så är självrisken vanligtvis 1800-2000€ det är ganska mycket pengar om hamnar och betala såna summor själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil, München
Tillbaka
Topp