Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil Munchen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 848084" data-attributes="member: 80557"><p>jag skulle räkna kallt med att de har pa vinterdäcken... fragan är iof hur man skall ställa sig om de kräver tilläggscash för vinterdäcken (som ju är lagstadgade)... känns som de borde anpassat prissättningen... men kolla i internetbokningstjänsten för din firma om det finns nagon uppgift om att de skulle charga för vinterdäck / att man maste boka att man skall ha det... om det inte gör det antar jag att de slutat göra det.... om de av nagon skum anledning langar fram en bil utan vinterdäck da far du braka... om de inte har nagon hyrbil med det att ge dig istället mitt ute pa pampan i memingen far de väl ge en bil fran münchen och du tar bussen in...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 848084, member: 80557"] jag skulle räkna kallt med att de har pa vinterdäcken... fragan är iof hur man skall ställa sig om de kräver tilläggscash för vinterdäcken (som ju är lagstadgade)... känns som de borde anpassat prissättningen... men kolla i internetbokningstjänsten för din firma om det finns nagon uppgift om att de skulle charga för vinterdäck / att man maste boka att man skall ha det... om det inte gör det antar jag att de slutat göra det.... om de av nagon skum anledning langar fram en bil utan vinterdäck da far du braka... om de inte har nagon hyrbil med det att ge dig istället mitt ute pa pampan i memingen far de väl ge en bil fran münchen och du tar bussen in... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil Munchen
Tillbaka
Topp