Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil utomlands
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1244657" data-attributes="member: 144594"><p>För 249 kr per år täcker den självrisker upp till 20 000 kr? Det är det bästa jag sett hittills.</p><p></p><p>Fick också tips om ett kort från Santander där valutapåslaget är noll (jämför med tex SHB som har 1,65% på alla sina kort). Det kan ju bli en held del hundralappar på ett år. Hos Santander täcker hyrbilsföräkringen självrisker upp till 15000 kr.</p><p></p><p>Ja hyrbil är en nervpåfrestande verksamhet. Själv har jag dock sämst erfarenheter från att hyra bil från OK i Nyköping, ett ärende typ som KaitsuH här ovan. Macken försökte i princip hålla hyrbilarna i nyskick i flera år (vilket är en orimlighet för en intensivt uthyrd hyrbil) genom att låta kunderna betala extra för att åtgärda normalt slitage (som man ju redan betalar för).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1244657, member: 144594"] För 249 kr per år täcker den självrisker upp till 20 000 kr? Det är det bästa jag sett hittills. Fick också tips om ett kort från Santander där valutapåslaget är noll (jämför med tex SHB som har 1,65% på alla sina kort). Det kan ju bli en held del hundralappar på ett år. Hos Santander täcker hyrbilsföräkringen självrisker upp till 15000 kr. Ja hyrbil är en nervpåfrestande verksamhet. Själv har jag dock sämst erfarenheter från att hyra bil från OK i Nyköping, ett ärende typ som KaitsuH här ovan. Macken försökte i princip hålla hyrbilarna i nyskick i flera år (vilket är en orimlighet för en intensivt uthyrd hyrbil) genom att låta kunderna betala extra för att åtgärda normalt slitage (som man ju redan betalar för). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hyrbil utomlands
Tillbaka
Topp