Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hyrde bräda för flera år sedan. vill köpa igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gsdhfhhf4567" data-source="post: 859017"><p>nu är det så att det känns som att jag är rätt mycket nybörjare. väger inte så mycket :P endast 50kg. funderar även på K2 cinch bindningar eftersom step in är omöjligt att få tag på. plöjer mest i pistade backar, typ åres blå för dom röda är så isiga och jag inte kommit igång att åka där än. kanske ska säga att jag även åker endast goofy och kör med båda fötterna på ca 15 grader i samma riktining kanske ska minska bakfoten lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gsdhfhhf4567, post: 859017"] nu är det så att det känns som att jag är rätt mycket nybörjare. väger inte så mycket :P endast 50kg. funderar även på K2 cinch bindningar eftersom step in är omöjligt att få tag på. plöjer mest i pistade backar, typ åres blå för dom röda är så isiga och jag inte kommit igång att åka där än. kanske ska säga att jag även åker endast goofy och kör med båda fötterna på ca 15 grader i samma riktining kanske ska minska bakfoten lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hyrde bräda för flera år sedan. vill köpa igen
Tillbaka
Topp