Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hyrde bräda för flera år sedan. vill köpa igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gsdhfhhf4567" data-source="post: 859510"><p>känns som Ride contraband är lite för skumma för min smak då jag faktiskt gillar straps men är dryga att kliva i och då backarna i mina krokar är rätt korta. så det blir nog K2 cinch om jag kan lyckas få tag på dom i vitt :P</p><p></p><p>brädan har jag lyckats läsa mig till att jag ska ha en som är mellanmjuk i längden 145-147. planen är att köpa beggat just för ekonomin inte tillåter en helt ny bräda för 4-6k</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gsdhfhhf4567, post: 859510"] känns som Ride contraband är lite för skumma för min smak då jag faktiskt gillar straps men är dryga att kliva i och då backarna i mina krokar är rätt korta. så det blir nog K2 cinch om jag kan lyckas få tag på dom i vitt :P brädan har jag lyckats läsa mig till att jag ska ha en som är mellanmjuk i längden 145-147. planen är att köpa beggat just för ekonomin inte tillåter en helt ny bräda för 4-6k [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hyrde bräda för flera år sedan. vill köpa igen
Tillbaka
Topp