Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
I väntan på en bra Freeride chat
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coig" data-source="post: 10133" data-attributes="member: 12090"><p>Förslaget om en Freeride chat har ju framförts gång efter annan här i forumet och till Johan. Men eftersom Johan har ett eget liv och kanske inte vill ägna all sin tid åt att fixa grejor åt oss så har jag slängt upp en kanal på Dalnet som heter #freeride.nu</p><p></p><p>Jag kommer antagligen vara där dygnet runt eftersom jag sitter med fast lina men det är ju så jäkla trist att vara ensam. Där kan vi alla kollektivt gråta ut vår längtan till snön, så får vi se hur det går om vi får en trevlig stämning och så vidare.</p><p></p><p>Välkomna. coig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coig, post: 10133, member: 12090"] Förslaget om en Freeride chat har ju framförts gång efter annan här i forumet och till Johan. Men eftersom Johan har ett eget liv och kanske inte vill ägna all sin tid åt att fixa grejor åt oss så har jag slängt upp en kanal på Dalnet som heter #freeride.nu Jag kommer antagligen vara där dygnet runt eftersom jag sitter med fast lina men det är ju så jäkla trist att vara ensam. Där kan vi alla kollektivt gråta ut vår längtan till snön, så får vi se hur det går om vi får en trevlig stämning och så vidare. Välkomna. coig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
I väntan på en bra Freeride chat
Tillbaka
Topp