Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
I vilken del av whistler är bäst att bo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 127216" data-attributes="member: 14475"><p>Skitsamma var du bor om du e en okey skidåkare, jag har bott överallt =)</p><p>Även om jag bodde i creekside tog jag nästan aldrig den gondolen iaf.</p><p>Du åker ändå buss in till stan nästan var du än bor så spelar ingen roll nästan, fast bor man nära o går så tar det lika lång tid som bussen lixom =)</p><p></p><p>Lilla parken me mest rails e på Whistler, skogsåkningen o peak e på Whistler</p><p>Stora parken o den mesta branta åkningen o hemliga skogen ligger på Blackcomb</p><p></p><p>Tar rätt lång tid innan man hittar rätt på Blackcomb men jag åker nästan inga puderdagar på Whistler, händer ibland men då har man ett mål redan, bestämt innan man åker upp typ vilka åk man ska åka. Däremot e jag mkt o railar på Whistler.</p><p>Puderdagar e det Blackcomb definitivt för mig, brantare o större, fler hemliga o svåråtkomliga åk =)</p><p></p><p>/Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 127216, member: 14475"] Skitsamma var du bor om du e en okey skidåkare, jag har bott överallt =) Även om jag bodde i creekside tog jag nästan aldrig den gondolen iaf. Du åker ändå buss in till stan nästan var du än bor så spelar ingen roll nästan, fast bor man nära o går så tar det lika lång tid som bussen lixom =) Lilla parken me mest rails e på Whistler, skogsåkningen o peak e på Whistler Stora parken o den mesta branta åkningen o hemliga skogen ligger på Blackcomb Tar rätt lång tid innan man hittar rätt på Blackcomb men jag åker nästan inga puderdagar på Whistler, händer ibland men då har man ett mål redan, bestämt innan man åker upp typ vilka åk man ska åka. Däremot e jag mkt o railar på Whistler. Puderdagar e det Blackcomb definitivt för mig, brantare o större, fler hemliga o svåråtkomliga åk =) /Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
I vilken del av whistler är bäst att bo
Tillbaka
Topp