Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Icelantic Nomad eller Shaman?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Entoft" data-source="post: 552788" data-attributes="member: 45961"><p>Var själv sjukt inne på att köpa ett par inför förra säsongen men lyckades inte hitta en återförsäljare i Sverige eller tillräckligt mycket information från personer som tetat skidan i de längder som inte är som snowblades. </p><p></p><p>Det blev inget köp men personer som jag träffat som kör på Nomad tycker att den funkar grymt som allround. Kanske inte bästa jibbskidan men det är ju ingen nyhet. Har själv inga erfarenheter av skidan men någon som har får ju gärna skriva lite i den här tråden...</p><p></p><p>jag tror dock att skidan kommer fungera grymt för den typ av åkning du beskrev.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Entoft, post: 552788, member: 45961"] Var själv sjukt inne på att köpa ett par inför förra säsongen men lyckades inte hitta en återförsäljare i Sverige eller tillräckligt mycket information från personer som tetat skidan i de längder som inte är som snowblades. Det blev inget köp men personer som jag träffat som kör på Nomad tycker att den funkar grymt som allround. Kanske inte bästa jibbskidan men det är ju ingen nyhet. Har själv inga erfarenheter av skidan men någon som har får ju gärna skriva lite i den här tråden... jag tror dock att skidan kommer fungera grymt för den typ av åkning du beskrev. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Icelantic Nomad eller Shaman?
Tillbaka
Topp