Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Icelantic Nomad eller Shaman?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 552860" data-attributes="member: 47499"><p>Just nu kör jag på K2 seth 179cm och tycker nästan att dessa är för korta. Har aldrig tyckt speciellt bra om kortare skidor men icelantic verkar ju faktiskt vara annorlunda. Seth skidan har jag "växt" ur när det kommer till åkningen bredvid pisten och tycker att jag behöver mer flyt och mer nånting. Som pist/parkskida tycker jag att seth med sina 98mm midja funkar helt perfekt så den lär nog stanna bara för att. Vilken längd på nomaden hade du rekomenderat?</p><p></p><p></p><p>Ja inte fasiken blir jag lyckligare av att stirra på ett stint bankkonto men att spendera dessa pengar. Vilken lycka. Nu lät jag rik, men har man sina prioriteringar rätt så kan man kosta på sig mycket skidprylar. Skidor, fiske, boende, mat. Rätt torftigt att äta havregryn hela tiden så man kanske ska tänka om? Men njeee livet är kort och spara pengar kan jag göra i graven.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 552860, member: 47499"] Just nu kör jag på K2 seth 179cm och tycker nästan att dessa är för korta. Har aldrig tyckt speciellt bra om kortare skidor men icelantic verkar ju faktiskt vara annorlunda. Seth skidan har jag "växt" ur när det kommer till åkningen bredvid pisten och tycker att jag behöver mer flyt och mer nånting. Som pist/parkskida tycker jag att seth med sina 98mm midja funkar helt perfekt så den lär nog stanna bara för att. Vilken längd på nomaden hade du rekomenderat? Ja inte fasiken blir jag lyckligare av att stirra på ett stint bankkonto men att spendera dessa pengar. Vilken lycka. Nu lät jag rik, men har man sina prioriteringar rätt så kan man kosta på sig mycket skidprylar. Skidor, fiske, boende, mat. Rätt torftigt att äta havregryn hela tiden så man kanske ska tänka om? Men njeee livet är kort och spara pengar kan jag göra i graven. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Icelantic Nomad eller Shaman?
Tillbaka
Topp