Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Ideal Scrambler Disc?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zylpix" data-source="post: 467821" data-attributes="member: 87652"><p>Det är tänkt att jag ska upp till vallåsen och testa på vad jag tycker om att cykla på riktigt. Det lilla jag har testat på småbanor älskar jag. Ska se omd et är så roligt som jag tror, då är det fullt möjligt att jag skaffar större hojj sen. Kommer väl köra både downhill och massa hopp då (dirt va det va) Så krävs ju grejer som håller. </p><p>Den jag har nu blir mest som test och sedan som transportcykel eller så behåller jag den helt enkelt och bygger vidare, om ramen kan tåla det. För det lilla jag har cyklat så har jag kommit fram till att jag gillar hardtail, dock inte med bakdämpat så mycket. Kan man köra på såna banor med en hardtail (klarar min ram det?) och bygga vidare med fetare gaffel osv? :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zylpix, post: 467821, member: 87652"] Det är tänkt att jag ska upp till vallåsen och testa på vad jag tycker om att cykla på riktigt. Det lilla jag har testat på småbanor älskar jag. Ska se omd et är så roligt som jag tror, då är det fullt möjligt att jag skaffar större hojj sen. Kommer väl köra både downhill och massa hopp då (dirt va det va) Så krävs ju grejer som håller. Den jag har nu blir mest som test och sedan som transportcykel eller så behåller jag den helt enkelt och bygger vidare, om ramen kan tåla det. För det lilla jag har cyklat så har jag kommit fram till att jag gillar hardtail, dock inte med bakdämpat så mycket. Kan man köra på såna banor med en hardtail (klarar min ram det?) och bygga vidare med fetare gaffel osv? :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Ideal Scrambler Disc?
Tillbaka
Topp