Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Idre eller inte Idre.. Det e frågan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clueless" data-source="post: 195646" data-attributes="member: 65880"><p>Aaahh.. Jag har ångest och panik. Vet inte hur jag ska göra. Har fått säsongsjobb i Idre men jag vet inte om jag vill tillbringa en hel säsong där. Det e ju inte direkt stort och den främsta anledningen till att jag vill säsonga e att jag vill ha bra åkning. Tanken var från början att jag ska säsonga någonstans i alperna i höst. Men om jag åker dit och inte lyckas kirra nått jobb så känns det jävligt surt att man tackat nej till ett jobb i fjällen. Så står man där med ingenting lixom.. E det någon som kan kommat med nått vettigt råd. Nån som har säsongat i Idre och vet hur det är?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clueless, post: 195646, member: 65880"] Aaahh.. Jag har ångest och panik. Vet inte hur jag ska göra. Har fått säsongsjobb i Idre men jag vet inte om jag vill tillbringa en hel säsong där. Det e ju inte direkt stort och den främsta anledningen till att jag vill säsonga e att jag vill ha bra åkning. Tanken var från början att jag ska säsonga någonstans i alperna i höst. Men om jag åker dit och inte lyckas kirra nått jobb så känns det jävligt surt att man tackat nej till ett jobb i fjällen. Så står man där med ingenting lixom.. E det någon som kan kommat med nått vettigt råd. Nån som har säsongat i Idre och vet hur det är? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Idre eller inte Idre.. Det e frågan
Tillbaka
Topp