Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Idre med omnejd...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blom" data-source="post: 91600" data-attributes="member: 28759"><p>det som Idre Fjäll har tänkt sig är vad jag har förstått nån slags nya liftar där man plockar ner alla vajrar på sommaren. Liftstolparna är av trä av något slag, därför skulle det inte göra lika stor inverkan på naturen. En annan sak är att nedfarterna skulle behandlas på nåt speciellt sätt så att ingen skada skulle ske. Problemet är väl att hitta nån som finansierar allting, idén är iallafall rätt schysst tycker jag, bara de inte förstör städjan ch fjätervålens baksida helt och hållet, det finns mycket fin offpist där.</p><p></p><p>//Blom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blom, post: 91600, member: 28759"] det som Idre Fjäll har tänkt sig är vad jag har förstått nån slags nya liftar där man plockar ner alla vajrar på sommaren. Liftstolparna är av trä av något slag, därför skulle det inte göra lika stor inverkan på naturen. En annan sak är att nedfarterna skulle behandlas på nåt speciellt sätt så att ingen skada skulle ske. Problemet är väl att hitta nån som finansierar allting, idén är iallafall rätt schysst tycker jag, bara de inte förstör städjan ch fjätervålens baksida helt och hållet, det finns mycket fin offpist där. //Blom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Idre med omnejd...
Tillbaka
Topp