jthisell Ny medlem 2009-03-17 Idre #1 Tja ! Ja å nåra polare drar till idre på sönda å ja undrar om nån vet hur deras park e
Qaktuz Ny medlem 2009-03-18 Idre #3 jag va där på sportlovet och då var den ganska liten.. största hoppet va typ max 5mters gap =) typ två breda boxar en c-box en kinkad box
jag va där på sportlovet och då var den ganska liten.. största hoppet va typ max 5mters gap =) typ två breda boxar en c-box en kinkad box