Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ikonpass eller Epicpass?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1320785" data-attributes="member: 144594"><p>Ja målgruppen i Europa blir kanske litet speciell. Som t.ex. framtida nybliven pensionär med mycket ledig tid skulle jag iofs kunna tänka mig att "kajka runt" och åka:</p><p></p><p>5 dagar i Sölden</p><p>5 dagar i Zillertal/Hintertux</p><p>5 dagar i Saalbach/Fieberbrunn/Kitzsteinhorn</p><p>5 dagar i Silvretta/Montafon</p><p>7 dagar i Dolomiterna</p><p>7 dagar i Les Trois Vallées</p><p>5 dagar i Verbier</p><p>3 dagar i Arlberg</p><p>Obergänsat åkande i Andermatt-Sedrun-Disentis</p><p>Obegränsat åkande i Crans-Montana</p><p></p><p>Plus obegränsad åkning i ett stort antal orter i USA, Canada och Australien samt 5 dagar i Hakuba och 5 dagar i Rusutsu.</p><p></p><p>Allt ovan för ca 10000 kronor, vilket motsvarar ca 2,5 veckors normalt liftkort i alperna. Kanske inget man gör varje år, men en gång kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1320785, member: 144594"] Ja målgruppen i Europa blir kanske litet speciell. Som t.ex. framtida nybliven pensionär med mycket ledig tid skulle jag iofs kunna tänka mig att "kajka runt" och åka: 5 dagar i Sölden 5 dagar i Zillertal/Hintertux 5 dagar i Saalbach/Fieberbrunn/Kitzsteinhorn 5 dagar i Silvretta/Montafon 7 dagar i Dolomiterna 7 dagar i Les Trois Vallées 5 dagar i Verbier 3 dagar i Arlberg Obergänsat åkande i Andermatt-Sedrun-Disentis Obegränsat åkande i Crans-Montana Plus obegränsad åkning i ett stort antal orter i USA, Canada och Australien samt 5 dagar i Hakuba och 5 dagar i Rusutsu. Allt ovan för ca 10000 kronor, vilket motsvarar ca 2,5 veckors normalt liftkort i alperna. Kanske inget man gör varje år, men en gång kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ikonpass eller Epicpass?
Tillbaka
Topp