Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ikväll Blir de snowboard på tv!;P
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 221878" data-attributes="member: 64521"><p>Hur många ska se Stadium Winter Jam ikväll då?, Jag ska då se de,</p><p>Får väll hoppas på att dommarna inte är lika enformiga ikväll också,..</p><p></p><p>Update: 30 min kvar nu grabbaar å flickor tills Stadiums Vinter Jam - King Of Style Snowboard</p><p>Själv väntar ja förväntans fullt va alla har å komma med för tricks,</p><p>för ja brukar inte titta särskillt mkt på snowboard, ja håller mej mäst till skider,,</p><p>men bara nu för att de är en Fet tävling så blir de så att ja ser Snowboard ikväll ;D</p><p></p><p></p><p>----->19:00 på SVT 2<-----</p><p></p><p>Update2: Va tyckte du om kvällens King of Style jämnfört me igår?, Sjäälv tycker ja de var</p><p>mer fart i de hela å inte samma saker hela tiden, nog fatt de var en del snurr idag me men</p><p>inte var enda som igår! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 221878, member: 64521"] Hur många ska se Stadium Winter Jam ikväll då?, Jag ska då se de, Får väll hoppas på att dommarna inte är lika enformiga ikväll också,.. Update: 30 min kvar nu grabbaar å flickor tills Stadiums Vinter Jam - King Of Style Snowboard Själv väntar ja förväntans fullt va alla har å komma med för tricks, för ja brukar inte titta särskillt mkt på snowboard, ja håller mej mäst till skider,, men bara nu för att de är en Fet tävling så blir de så att ja ser Snowboard ikväll ;D ----->19:00 på SVT 2<----- Update2: Va tyckte du om kvällens King of Style jämnfört me igår?, Sjäälv tycker ja de var mer fart i de hela å inte samma saker hela tiden, nog fatt de var en del snurr idag me men inte var enda som igår! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ikväll Blir de snowboard på tv!;P
Tillbaka
Topp