Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro - TREDELAD PJÄXA HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 471322" data-attributes="member: 11393"><p>Jag har kört på Il moron i 2 år och har inte haft några problems med det övre spännet. </p><p>Jag har mest friåkt på I-M och det har den funkat mycket bra till. Eftersom du kan byta plös på den och göra den styvare/mjukare med gummi inlägg ovanför hälen så kan du ställa in den efter tycke och smak. Så du får den som du vill. Har även kört mycket på krypto pro och det som skiljer dom mest är att krypton kan man spänna fast lite hårdare på det översta spännet efter som det är av traditionell typ. </p><p></p><p>Innerskon i Ilmoron är nog den bästa jag haft. fem hamburgare av fem möjliga till Intuition innerskon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 471322, member: 11393"] Jag har kört på Il moron i 2 år och har inte haft några problems med det övre spännet. Jag har mest friåkt på I-M och det har den funkat mycket bra till. Eftersom du kan byta plös på den och göra den styvare/mjukare med gummi inlägg ovanför hälen så kan du ställa in den efter tycke och smak. Så du får den som du vill. Har även kört mycket på krypto pro och det som skiljer dom mest är att krypton kan man spänna fast lite hårdare på det översta spännet efter som det är av traditionell typ. Innerskon i Ilmoron är nog den bästa jag haft. fem hamburgare av fem möjliga till Intuition innerskon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro - TREDELAD PJÄXA HJÄLP
Tillbaka
Topp