Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro - TREDELAD PJÄXA HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 574642" data-attributes="member: 35021"><p>Drar upp den här gamla tråden igen..</p><p>Är jäkligt inne på att köpa mig ett par Dalbello Il Moro, men har blivit lite tveksam efter att ha läst dom recensionerna som fanns här och även en hel del i forumet.. Grejen är den att jag har väldigt breda (ca. 110mm) och höga fötter, och har tyvärr fått den uppfattningen att Dalbello (i allmänhet?) är ganska smala i modellerna, vilket även verkar gälla Il Moro'n? </p><p>DOCK(!) har jag även läst i lite olika trådar här att dom passar bra till breda och höga fötter (enligt bl.a. "oscarius" och "Heinz_p"). Är därför jäkligt tveksam och förvirrad när det gäller dom här pjäxorna. Är det någon mer med breda/höga fötter som har erfarenhet av dessa pjäxor och har lust att dela med sig lite? Vore grymt tacksam då jag är väldigt inne på ett par tre-delade pjäxor, men både Full Tilt's modeller och Il Moro'n verkar relativt smala i modellen? Ska dock tillägga att jag är mer inne på ett par Il Moro, efter allt som jag har läst om dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 574642, member: 35021"] Drar upp den här gamla tråden igen.. Är jäkligt inne på att köpa mig ett par Dalbello Il Moro, men har blivit lite tveksam efter att ha läst dom recensionerna som fanns här och även en hel del i forumet.. Grejen är den att jag har väldigt breda (ca. 110mm) och höga fötter, och har tyvärr fått den uppfattningen att Dalbello (i allmänhet?) är ganska smala i modellerna, vilket även verkar gälla Il Moro'n? DOCK(!) har jag även läst i lite olika trådar här att dom passar bra till breda och höga fötter (enligt bl.a. "oscarius" och "Heinz_p"). Är därför jäkligt tveksam och förvirrad när det gäller dom här pjäxorna. Är det någon mer med breda/höga fötter som har erfarenhet av dessa pjäxor och har lust att dela med sig lite? Vore grymt tacksam då jag är väldigt inne på ett par tre-delade pjäxor, men både Full Tilt's modeller och Il Moro'n verkar relativt smala i modellen? Ska dock tillägga att jag är mer inne på ett par Il Moro, efter allt som jag har läst om dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro - TREDELAD PJÄXA HJÄLP
Tillbaka
Topp