Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro vs. ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 621756" data-attributes="member: 76971"><p>Bumpar den här tråden istället för att skapa en ny. Är lite sugen på Il Moro, har testat den och tkr den är väldigt skön. Är lite fundersam över snowboardspännet bara, visst det är jämt och skönt tryck men hur hållbart är det? Någon som har varit med om att det har gått sönder när ni vill spänna lite extra hårt eller slitits ut väldigt fort? </p><p></p><p>Kan vara så att det är helt fel pjäxa för mig då jag i princip bara åker BC/turar och absolut ingen park men jag tkr den är sjukt skön! Hade vart fint med lite mer input från någon med erfarenhet av pjäxan i den åkning jag beskrivit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 621756, member: 76971"] Bumpar den här tråden istället för att skapa en ny. Är lite sugen på Il Moro, har testat den och tkr den är väldigt skön. Är lite fundersam över snowboardspännet bara, visst det är jämt och skönt tryck men hur hållbart är det? Någon som har varit med om att det har gått sönder när ni vill spänna lite extra hårt eller slitits ut väldigt fort? Kan vara så att det är helt fel pjäxa för mig då jag i princip bara åker BC/turar och absolut ingen park men jag tkr den är sjukt skön! Hade vart fint med lite mer input från någon med erfarenhet av pjäxan i den åkning jag beskrivit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro vs. ?
Tillbaka
Topp