Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro vs. ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oscarius" data-source="post: 621805" data-attributes="member: 33313"><p>Snowboardspännet är så. jävla. dåligt.</p><p>Jag köpte mina il moros förra säsongen. Nu, efter att ha bytt spännet tre gånger och flyttat på det två gånger (fräscha tänder fem gånger, alltså) och har vid varje tillfälle försökt byta till annan typ av spänne, har nu givit upp. Visade sig också att alpingaraget sålde på mig dom med mina 112mm breda fötter - skalet är 98mm. Tydligen ska det vara lönlöst att trycka ut skalet på en tredelat pjäxa (ja, försökt detta ett par gånger också).</p><p></p><p>Vid sidan av spännets hållbarhet, som somsagt är skiiiiitdåligt, är det omöjligt att dra åt det hårt utan att sladda på tänderna. Fattar inte hypen bakom skitspännet. Eller skitpjäxan för den delen. Eller garagets bootfitters.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oscarius, post: 621805, member: 33313"] Snowboardspännet är så. jävla. dåligt. Jag köpte mina il moros förra säsongen. Nu, efter att ha bytt spännet tre gånger och flyttat på det två gånger (fräscha tänder fem gånger, alltså) och har vid varje tillfälle försökt byta till annan typ av spänne, har nu givit upp. Visade sig också att alpingaraget sålde på mig dom med mina 112mm breda fötter - skalet är 98mm. Tydligen ska det vara lönlöst att trycka ut skalet på en tredelat pjäxa (ja, försökt detta ett par gånger också). Vid sidan av spännets hållbarhet, som somsagt är skiiiiitdåligt, är det omöjligt att dra åt det hårt utan att sladda på tänderna. Fattar inte hypen bakom skitspännet. Eller skitpjäxan för den delen. Eller garagets bootfitters. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro vs. ?
Tillbaka
Topp