Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro vs. ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 621969" data-attributes="member: 35021"><p>Köpte ett par Il Moro till den här säsongen och är grymt nöjd med dom överlag! Grymt skönt och progressivt flex som följer med benet hela vägen med ett jämnt tryck, riktigt skön innersko också (ID). Det enda jag har att klaga på är just "snowboardspännet" som har slitits ut något på ena pjäxan, så jag inte kan spänna fullt så hårt som jag vill. Har dock inte bytt ut spännet än, ska göra det så fort jag får tid. Håller med om att det är en ganska konstig lösning att trycka dit ett snowboardspänne (i och med den dåliga hållbarheten osv.) men samtidigt förstår man ju tanken med det också. Enligt mig får man ett betydligt bättre och mer "precis" tryck över smalbenet, om man jämför med ett traditionellt spänne, vilket jag i och för sig tycker är riktigt bra. Det är väl tyvärr på hållbarheten det brister lite..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 621969, member: 35021"] Köpte ett par Il Moro till den här säsongen och är grymt nöjd med dom överlag! Grymt skönt och progressivt flex som följer med benet hela vägen med ett jämnt tryck, riktigt skön innersko också (ID). Det enda jag har att klaga på är just "snowboardspännet" som har slitits ut något på ena pjäxan, så jag inte kan spänna fullt så hårt som jag vill. Har dock inte bytt ut spännet än, ska göra det så fort jag får tid. Håller med om att det är en ganska konstig lösning att trycka dit ett snowboardspänne (i och med den dåliga hållbarheten osv.) men samtidigt förstår man ju tanken med det också. Enligt mig får man ett betydligt bättre och mer "precis" tryck över smalbenet, om man jämför med ett traditionellt spänne, vilket jag i och för sig tycker är riktigt bra. Det är väl tyvärr på hållbarheten det brister lite.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Il Moro vs. ?
Tillbaka
Topp