Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Illaluktande boots!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1036630" data-attributes="member: 12152"><p>Jag har faktiskt testat att hälla t-röd på skum från formgjutning från både Strolz och Atomic och det påverkas inte efter torkning vad jag kunde se. Det blev lite mjukt under tiden att det var blött, men när det hade torkat märktes inget. Jag har aldrig gjort det skarpt i sprutade innerskor dock ska sägas och tänker inte göra det heller. Men jag har gjort det på flera originalinnerskor som har varit utom all räddning när det gäller doften och hittills har jag inte märkt någon prestandaförlust. Då har det varit pjäxor som inte har gått att förvara, och än mindre torka, inomhus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1036630, member: 12152"] Jag har faktiskt testat att hälla t-röd på skum från formgjutning från både Strolz och Atomic och det påverkas inte efter torkning vad jag kunde se. Det blev lite mjukt under tiden att det var blött, men när det hade torkat märktes inget. Jag har aldrig gjort det skarpt i sprutade innerskor dock ska sägas och tänker inte göra det heller. Men jag har gjort det på flera originalinnerskor som har varit utom all räddning när det gäller doften och hittills har jag inte märkt någon prestandaförlust. Då har det varit pjäxor som inte har gått att förvara, och än mindre torka, inomhus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Illaluktande boots!
Tillbaka
Topp