Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Illuminati?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 25614" data-attributes="member: 28391"><p>Enligt köpguiden i Snowboarder är Pentagon inte konstruerad likadant som Hybricon utan den är en renodlad cap-konstruktion. Detta betyder alltså att det översta lagret plast är nervikt över kanterna ända ner till stålkanten och i teorin ger det något vridstyvare brädor. Jag anser dock att det är helt andra saker i konstruktionen som avgör om en bräda är vridstyv eller inte. Jag höjer liksom FMA ett varningens finger för det här med garantier ifall något skulle hända med brädan. Fast egentligen tycker jag att du skall köpa den eftersom du lär bli ganska ensam om att åka på en Illuminati i Sverige och det är ju alltid coolt.</p><p></p><p>FIGHT THE POWER!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 25614, member: 28391"] Enligt köpguiden i Snowboarder är Pentagon inte konstruerad likadant som Hybricon utan den är en renodlad cap-konstruktion. Detta betyder alltså att det översta lagret plast är nervikt över kanterna ända ner till stålkanten och i teorin ger det något vridstyvare brädor. Jag anser dock att det är helt andra saker i konstruktionen som avgör om en bräda är vridstyv eller inte. Jag höjer liksom FMA ett varningens finger för det här med garantier ifall något skulle hända med brädan. Fast egentligen tycker jag att du skall köpa den eftersom du lär bli ganska ensam om att åka på en Illuminati i Sverige och det är ju alltid coolt. FIGHT THE POWER!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Illuminati?
Tillbaka
Topp