Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
iM70 eller iM75
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carlssone" data-source="post: 29215" data-attributes="member: 29950"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Under min sista weekend resa förra säsongen försörde jag mina Bandit X och är nu ute efter ett par nya skidor. Jag är sugen på ett par Head Monster men vet inte vilken bredd jag skall välja.</p><p></p><p>Jag åker mest i de nordiska fjällen med c:a 3 veckor om året plus ett par veckor i alperna varje år. Som de flesta är jag framför allt ute efter offpist, men det är ju ändå så att här i norr är det inte så gott om långa härliga OP-repor och jag tycker att högfarts åkning i pist kan vara hur kul som helst. (Att skriva detta här är väll nästan som att svära i kyrkan.) Jag är därför ute efter ett par skidor som passar riktigt bra till pist men som också följer med mig till La Grave i vinter (offpistpärlan). Vad väljer jag? Head Monster 70, 75 eller till och med 85???</p><p></p><p>Är tacksam för några inlägg. Erik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carlssone, post: 29215, member: 29950"] Hej alla! Under min sista weekend resa förra säsongen försörde jag mina Bandit X och är nu ute efter ett par nya skidor. Jag är sugen på ett par Head Monster men vet inte vilken bredd jag skall välja. Jag åker mest i de nordiska fjällen med c:a 3 veckor om året plus ett par veckor i alperna varje år. Som de flesta är jag framför allt ute efter offpist, men det är ju ändå så att här i norr är det inte så gott om långa härliga OP-repor och jag tycker att högfarts åkning i pist kan vara hur kul som helst. (Att skriva detta här är väll nästan som att svära i kyrkan.) Jag är därför ute efter ett par skidor som passar riktigt bra till pist men som också följer med mig till La Grave i vinter (offpistpärlan). Vad väljer jag? Head Monster 70, 75 eller till och med 85??? Är tacksam för några inlägg. Erik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
iM70 eller iM75
Tillbaka
Topp