Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
iM70 eller iM75
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nostradamus" data-source="post: 29216" data-attributes="member: 28523"><p>Jag tycker att alpingaragets inlägg angående im 70 talar ganska mycket för sig själv. Gå till www.alpingaraget.se och ladda hem katalogen.</p><p></p><p>" Någon på Head jobbar långa dagar, garanterat även hleger och antagligen också hela semestern. På något annat sätt kan Cross 70 inte förklaras. Att bygga en bra pistskida är svårt, att snicka ihop en planka som flyter bra i flutten är lättare. Men kombinationen, en skida som smiskar pist, som bär dig över öppna ytor och som är kvick nog för en lössnövända bland läkträden är på gränsen till omöjligt. Men bara på gränsen. Head Cross 70 är nämligen beviset för att det finns skidor som klarar allt. Och det med förbuffande lätthet. För bra för att vara sann. " </p><p></p><p>Mina drömskidor just nu vore ett par im70, men det kostar ju något. 5500 med binding får du räkna med. </p><p></p><p>Tror bland annat Stadium har dessa i sitt sortiment och du bör skynda dig ut i butiken och inhandla dig ett par, för jag kollade upp med leverantören igår och de finns inte att ta hem längre. </p><p>De som är i butik är de som finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nostradamus, post: 29216, member: 28523"] Jag tycker att alpingaragets inlägg angående im 70 talar ganska mycket för sig själv. Gå till www.alpingaraget.se och ladda hem katalogen. " Någon på Head jobbar långa dagar, garanterat även hleger och antagligen också hela semestern. På något annat sätt kan Cross 70 inte förklaras. Att bygga en bra pistskida är svårt, att snicka ihop en planka som flyter bra i flutten är lättare. Men kombinationen, en skida som smiskar pist, som bär dig över öppna ytor och som är kvick nog för en lössnövända bland läkträden är på gränsen till omöjligt. Men bara på gränsen. Head Cross 70 är nämligen beviset för att det finns skidor som klarar allt. Och det med förbuffande lätthet. För bra för att vara sann. " Mina drömskidor just nu vore ett par im70, men det kostar ju något. 5500 med binding får du räkna med. Tror bland annat Stadium har dessa i sitt sortiment och du bör skynda dig ut i butiken och inhandla dig ett par, för jag kollade upp med leverantören igår och de finns inte att ta hem längre. De som är i butik är de som finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
iM70 eller iM75
Tillbaka
Topp