Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
image?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dr_Snow" data-source="post: 10978" data-attributes="member: 12536"><p>Käre "Dr. Jones"..ehm, förlåt, Dj Jones.</p><p></p><p>Även om de ovanstående välformulerade inläggen behandlat ärendet på ett så när som rättvist sätt måste jag ändå tillägga några smärre detaljer.</p><p>Jag håller inte riktigt med om att det är de "balla kidsen" kommer på diverse seder och bruk som blir försatta till Mes"s utelista innan de ens hunnit slå. Dessa balla "kids" har alltför dålig fantasi och inflytande för att kunna skapa en fluga (självklart finns det, precis som inom kemins underbara värld, ett flertal undantag).</p><p>Nej, gäller det produkter som till exempel Snowblades, är det istället de "hippa" hitmakarna, anställda av de olika företagen, som över en kanelbulle och en kopp kaffe kläcker idé efter idé, vissa värre än de andra. Till det ska läggas att försäljare i diverse affärer (The Stadium, Intersport osv) gör sitt bästa för att lura på de mindre kunniga otaliga mängder strunt! Däremot är det "kidsen" (och ovanstående försäljare) som vi kan tacka (?) för att produkterna når backen. Då de flesta unga vuxna (som åker till Åre en vecka om året för att kunna kalla sig riktigt inne) har ett förstånd i klass med "kidsen"s", är resultatet givet. </p><p>Vad gäller åsikter hoppas jag innerligt att sådana inte kan vara "inne". Detta vore fruktansvärt sorgligt. Rätta mig om jag har fel.</p><p></p><p>Dr. Snö; ditt överfallslarm i fängelseduschen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dr_Snow, post: 10978, member: 12536"] Käre "Dr. Jones"..ehm, förlåt, Dj Jones. Även om de ovanstående välformulerade inläggen behandlat ärendet på ett så när som rättvist sätt måste jag ändå tillägga några smärre detaljer. Jag håller inte riktigt med om att det är de "balla kidsen" kommer på diverse seder och bruk som blir försatta till Mes"s utelista innan de ens hunnit slå. Dessa balla "kids" har alltför dålig fantasi och inflytande för att kunna skapa en fluga (självklart finns det, precis som inom kemins underbara värld, ett flertal undantag). Nej, gäller det produkter som till exempel Snowblades, är det istället de "hippa" hitmakarna, anställda av de olika företagen, som över en kanelbulle och en kopp kaffe kläcker idé efter idé, vissa värre än de andra. Till det ska läggas att försäljare i diverse affärer (The Stadium, Intersport osv) gör sitt bästa för att lura på de mindre kunniga otaliga mängder strunt! Däremot är det "kidsen" (och ovanstående försäljare) som vi kan tacka (?) för att produkterna når backen. Då de flesta unga vuxna (som åker till Åre en vecka om året för att kunna kalla sig riktigt inne) har ett förstånd i klass med "kidsen"s", är resultatet givet. Vad gäller åsikter hoppas jag innerligt att sådana inte kan vara "inne". Detta vore fruktansvärt sorgligt. Rätta mig om jag har fel. Dr. Snö; ditt överfallslarm i fängelseduschen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
image?
Tillbaka
Topp